Snelle levertijden
Showroom/werkplaats in Werkendam
Duurzaamheid voorop
Bezorgen en monteren aan huis
Handgemaakt en maatwerk

Vaak gezocht

Kom langs in de showroom

Maak simpel een afspraak en kom onze producten in de showroom bekijken.
Afspraak maken
Bel ons
+31(0)183511930
Ma t/m vr 8.00 - 17.00
Za 9.00 - 13.00
Mail ons
info@woodfarm.nl
Adresgegevens
Steurgat 3-1
4251 NG Werkendam

Welkom

+

Veelgestelde vragen

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum.Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua.

Bestellen & bezorgen

Wat zijn de kosten voor bezorging?

De bezorgers van Woodfarm kunnen uw bestelde tafel of meubel aan huis bezorgen.

Bezorgen in Nederland & België : €100,00
Bezorgen en monteren in Nederland & België : €125,00

Krijg ik een bestelbevestiging in de mail?

Je ontvangt je bestelbevestiging per mail zodra je de bestelling via de website hebt voltooid. In deze bestelbevestiging kun je een overzicht vinden van de door jou bestelde producten.

Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?

Ja de bestelling kan bij onze meubelmakerij in Werkendam opgehaald worden.

Ons adres:

Steurgat 3-1
4251NG Werkendam

Openingstijden:

Maandag - Vrijdag: 08.00 - 17.00 uur
Zaterdag: 09.00 - 13.00 uur

Betaalmogelijkheden

Kan ik achteraf betalen?

Vanaf een bepaald orderbedrag is het mogelijk om een aanbetaling te doen en het resterende bedrag tijdens het bezorgen van uw bestelling te betalen.

Hebben jullie een kortingscode?

Als er een kortingscode beschikbaar is dan vermelden wij dat via onze social media kanalen.

Ruilen & retourneren

Mag ik nog ruilen

Ruilen is alleen mogelijk bij onze onderstellen als deze nog in de originele verpakking zitten en niet gebruikt zijn.
Onze houtproducten kunnen NIET geruild worden omdat dit altijd maatwerkproducten zijn.

De tafel is beschadigd, mag ik hem terug brengen?

Als het product beschadigd is willen wij u vragen foto's te maken van de beschadiging en deze te mailen naar: info@woodfarm.nl
Op basis van deze foto's zullen wij een passende oplossing aanbieden.

Service & garantie

Hoeveel garantie zit er op mijn aankoop?

Zie artikel 7 in onze Algemene voorwaarden.

Gegevens & voorwaarden

Zijn mijn gegevens veilig?

Algemene voorwaarden

Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?

  • Snelle levertijden
  • Showroom/werkplaats in Werkendam
  • Duurzaamheid voorop
  • Bezorgen en monteren aan huis
  • Handgemaakt en maatwerk
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram